Digital Media Worlds
The New Economy of Media
Digital Media Worlds tracks the evolution of the media sector on its way toward a digital world. It focuses on core economic and management issues (cost structures, value network chain, business models) in industries such as book publishing, broadcasting, film, music, newspaper and video game.
CHF 77.00
Preise inkl. MwSt. und Versandkosten (Portofrei ab CHF 40.00)
Versandkostenfrei
Produktdetails
Weitere Autoren: De Prato, Giuditta / Sanz, E. (Hrsg.)
- ISBN: 978-1-137-34425-0
- EAN: 9781137344250
- Produktnummer: 17042261
- Verlag: Palgrave Macmillan
- Sprache: Englisch
- Erscheinungsjahr: 2014
- Seitenangabe: 248 S.
- Plattform: PDF
- Masse: 3'668 KB
Über den Autor
Giuditta De Prato, Institute for Prospective Technologies, SpainEsteve Sanz, Yale Law School, USAJean Paul Simon, Public Policy Consultant, FranceSophie De Vinck, European Commission, BelgiumAndra Leurdijk, Researcher and Consultant, NetherlandsMartijn Poel, Technopolis Group, NetherlandsSven Lindmark, iMinds-SMIT/VUB in Brussels, Belgium
2 weitere Werke von Jean Paul Simon:
Bewertungen
Anmelden