Produktbild
Berry (Hrsg.) Eggen

Persuasive Technology

First International Conference on Persuasive Technology for Human Well-Being, PERSUASIVE 2006, Eindhoven, The Netherlands, May 18-19, 2006, Proceedings

Buch

This book constitutes the refereed proceedings of the First International Conference on Persuasive Technology for human well-being, PERSUASIVE 2006. The 31 revised full papers presented together with 1 introductory paper are organized in topical sections on psychological principles of persuasive technology, persuasive technology: theory and modelling, design, applications and evaluations, ethics of persuasive technology persuasive gerontechnology, and ambient intelligence and persuasive technology.

CHF 100.00

Preise inkl. MwSt. und Versandkosten (Portofrei ab CHF 40.00)

Versandfertig innerhalb 1-3 Werktagen

Produktdetails


Weitere Autoren: Hoven, Elise van den (Hrsg.) / Ijsselsteijn, Wijnand (Hrsg.) / Midden, Cees (Hrsg.) / de Kort, Yvonne (Hrsg.)
  • ISBN: 978-3-540-34291-5
  • EAN: 9783540342915
  • Produktnummer: 2307408
  • Verlag: Springer Berlin Heidelberg
  • Sprache: Englisch
  • Erscheinungsjahr: 2006
  • Seitenangabe: 236 S.
  • Masse: H23.5 cm x B15.5 cm x D1.2 cm 365 g
  • Auflage: 2006
  • Abbildungen: Paperback
  • Gewicht: 365

5 weitere Werke von Berry (Hrsg.) Eggen:


Bewertungen


0 von 0 Bewertungen

Geben Sie eine Bewertung ab!

Teilen Sie Ihre Erfahrungen mit dem Produkt mit anderen Kunden.