Produktbild
Patrick M. (Hrsg.) Jenlink

Teacher Identity and the Struggle for Recognition

Meeting the Challenges of a Diverse Society

Buch

Teacher identity is shaped by recognition or its absence, often by misrecognition of others. Recognition as a teacher, or the strong and complex identification with one's professional culture and community, is necessary for a positive sense of self. Increasingly, teachers are entering educational settings where difference connotes not equal, better/worse, or having more/less power over resources. Differences between discourses of identity are braided at many points with a discourse of racism, both interpersonal and structural. Teacher Identity and the Struggle for Recognition examines the nature of identity and recognition as social, cultural… Mehr

CHF 88.00

Preise inkl. MwSt. und Versandkosten (Portofrei ab CHF 40.00)

Versandfertig innerhalb 1-3 Werktagen

Produktdetails


  • ISBN: 978-1-60709-575-0
  • EAN: 9781607095750
  • Produktnummer: 21873453
  • Verlag: R&L Education
  • Sprache: Englisch
  • Erscheinungsjahr: 2014
  • Seitenangabe: 298 S.
  • Masse: H25.4 cm x B17.8 cm x D1.6 cm 565 g
  • Abbildungen: Paperback
  • Gewicht: 565

38 weitere Werke von Patrick M. (Hrsg.) Jenlink:


Bewertungen


0 von 0 Bewertungen

Geben Sie eine Bewertung ab!

Teilen Sie Ihre Erfahrungen mit dem Produkt mit anderen Kunden.