Produktbild
Kimani (Hrsg.) Njogu

Media and Identity in Africa

Buch

These studies incorporate both African and international perspectives. They demonstrate how media outlets perpetuate, question, or modify the unequal power relations between the north and the south of the continent. Focusing on east Africa, essays discuss the construction of old and new social entities as defined by class, gender, ethnicity, religion, and political and economic differences. Contributors illustrate how locals are increasingly controlling traditional and modern forms of media and countering the forces of globalization.

CHF 120.00

Preise inkl. MwSt. und Versandkosten (Portofrei ab CHF 40.00)

Versandfertig innerhalb 1-3 Werktagen

Produktdetails


Weitere Autoren: Middleton, John (Hrsg.)
  • ISBN: 978-0-7486-3522-1
  • EAN: 9780748635221
  • Produktnummer: 22670133
  • Verlag: Edinburgh Univ Pr
  • Sprache: Englisch
  • Erscheinungsjahr: 2009
  • Seitenangabe: 333 S.
  • Masse: H23.4 cm x B15.5 cm x D3.0 cm 676 g
  • Gewicht: 676
  • Sonstiges: Ab 22 J.

11 weitere Werke von Kimani (Hrsg.) Njogu:


Bewertungen


0 von 0 Bewertungen

Geben Sie eine Bewertung ab!

Teilen Sie Ihre Erfahrungen mit dem Produkt mit anderen Kunden.