Mass Customization: Challenges and Solutions
This book defines the parameters of the emerging business strategy of mass customization, covering the main categories in a systematic examination of: manufacturing systems and mass customization; supply chain management and mass customization; and information systems and mass customization. The book provides a conceptual framework for mass customization, its tools, its solutions, and real-world examples of successful implementations of the business strategy.
CHF 186.00
Preise inkl. MwSt. und Versandkosten (Portofrei ab CHF 40.00)
V105:
Folgt in ca. 15 Arbeitstagen
Produktdetails
Weitere Autoren: Friedrich, Gerhard (Hrsg.)
- ISBN: 978-0-387-32222-3
- EAN: 9780387322223
- Produktnummer: 2276369
- Verlag: Springer Nature
- Sprache: Englisch
- Erscheinungsjahr: 2006
- Seitenangabe: 280 S.
- Masse: H23.4 cm x B16.7 cm x D2.1 cm 630 g
- Auflage: 2006
- Reihenbandnummer: 87
- Gewicht: 630
14 weitere Werke von Thorsten (Hrsg.) Blecker:
Bewertungen
Anmelden