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Alessandra (Hrsg.) Lazazzara

Organizing for Digital Innovation

At the Interface Between Social Media, Human Behavior and Inclusion

Buch

This book presents a collection of research papers exploring the human side of digital innovation management, with a specific focus on what people say and share on social media, how they respond to the introduction of specific IT tools, and how digital innovations are impacting sustainability and inclusion. Given the plurality of views that it offers, the book is particularly relevant for digital technology users, companies, scientists and governments. The overall spread of digital and technological advances is enhanced or hampered by people's skills, behaviors and attitudes. The challenge of balancing the digital dimension with humans situat… Mehr

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Produktdetails


Weitere Autoren: Nacamulli, Raoul C. D. (Hrsg.) / Rossignoli, Cecilia (Hrsg.) / Za, Stefano (Hrsg.)
  • ISBN: 978-3-319-90499-3
  • EAN: 9783319904993
  • Produktnummer: 27183962
  • Verlag: Springer-Verlag GmbH
  • Sprache: Englisch
  • Erscheinungsjahr: 2018
  • Seitenangabe: 304 S.
  • Masse: H23.5 cm x B15.5 cm x D1.7 cm 482 g
  • Auflage: 2019
  • Abbildungen: Book; 15 schwarz-weiße Abbildungen, Bibliographie
  • Reihenbandnummer: 27
  • Gewicht: 482

Über den Autor


93281172

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