Produktbild
Ramon Lobato

The Informal Media Economy

Buch

How are grey market imports changing media industries? What is the role of piracy in developing new markets for movies and TV shows? How do jailbroken iPhones drive innovation?The Informal Media Economy provides a vivid, original, and genuinely transnational account of contemporary media, by showing how the interactions between formal and informal media systems are a feature of all nations - rich and poor, large and small.Shifting the focus away from the formal businesses and public enterprises that have long occupied media researchers, this book charts a parallel world of cultural intermediaries driving global media production and circulatio… Mehr

CHF 31.90

Preise inkl. MwSt. und Versandkosten (Portofrei ab CHF 40.00)

Versandfertig innerhalb 1-3 Werktagen

Produktdetails


Weitere Autoren: Thomas, Julian
  • ISBN: 978-0-7456-7032-4
  • EAN: 9780745670324
  • Produktnummer: 17217328
  • Verlag: Polity Press
  • Sprache: Englisch
  • Erscheinungsjahr: 2015
  • Seitenangabe: 224 S.
  • Masse: H23.1 cm x B15.3 cm x D1.7 cm 340 g
  • Gewicht: 340
  • Sonstiges: Professional & Vocational

Über den Autor


Ramon Lobato is an Australian Research Council postdoctoral research fellow at Swinburne University of Technology, Melbourne.Julian Thomas is Director of the Swinburne Institute for Social Research, Swinburne University of Technology

15 weitere Werke von Ramon Lobato:


Bewertungen


0 von 0 Bewertungen

Geben Sie eine Bewertung ab!

Teilen Sie Ihre Erfahrungen mit dem Produkt mit anderen Kunden.