Produktbild
Frances Brassington

Essentials of Marketing & Companion Website with Gradetracker Student Access Card


Essentials of Marketing is the quintessential guide to current marketing thinking. The core concepts of marketing are imaginatively conveyed and reinforced with topical vignettes and cases. An essential read for all marketing students.Noel Dennis, Senior Lecturer in Marketing, Teesside Business School, University of TeessideThe second edition of Essentials of Marketing is clearly written, with lots of appropriate examples and illustrations, so the reader can see how the key marketing principles are applied in real life.Marianne Hough, Westminster Business School, University of WestminsterBy stripping back the subject to its building blocks, B… Mehr

CHF 67.00

Preise inkl. MwSt. und Versandkosten (Portofrei ab CHF 40.00)

Versandfertig innerhalb 1-3 Werktagen

Produktdetails


Weitere Autoren: Pettitt, Stephen
  • ISBN: 978-1-4058-5828-1
  • EAN: 9781405858281
  • Produktnummer: 2703638
  • Verlag: Pearson Academic
  • Sprache: Englisch
  • Erscheinungsjahr: 2007
  • Masse: 1'110 g
  • Auflage: 2. A.
  • Abbildungen: Buch; Access Card für Digitales Produkt
  • Gewicht: 1110

7 weitere Werke von Frances Brassington:


Bewertungen


0 von 0 Bewertungen

Geben Sie eine Bewertung ab!

Teilen Sie Ihre Erfahrungen mit dem Produkt mit anderen Kunden.