Produktbild
Jonathan (Hrsg.) Gray

Fandom: Identities and Communities in a Mediated World

Buch

A completely updated edition of a seminal work on fans and communities We are all fans. Whether we follow our favorite celebrities on Twitter, attend fan conventions such as Comic Con, or simply wait with bated breath for the next episode of our favorite television drama—each of us is a fan. Recognizing that fandom is not unusual, but rather a universal subculture, the contributions in this book demonstrate that understanding fans--whether of toys, TV shows, celebrities, comics, music, film, or politicians--is vital to an understanding of media audiences, use, engagement, and participatory culture in a digital age. Including eighteen new, ori… Mehr

CHF 38.90

Preise inkl. MwSt. und Versandkosten (Portofrei ab CHF 40.00)

Versandfertig innerhalb 1-3 Werktagen

Produktdetails


Weitere Autoren: Sandvoss, Cornel (Hrsg.) / Harrington, C. Lee (Hrsg.)
  • ISBN: 978-1-4798-1276-9
  • EAN: 9781479812769
  • Produktnummer: 22836365
  • Verlag: New York Univ Pr
  • Sprache: Englisch
  • Erscheinungsjahr: 2017
  • Seitenangabe: 448 S.
  • Masse: H22.6 cm x B15.0 cm x D2.5 cm 612 g
  • Auflage: 2. A.
  • Gewicht: 612

17 weitere Werke von Jonathan (Hrsg.) Gray:


Bewertungen


0 von 0 Bewertungen

Geben Sie eine Bewertung ab!

Teilen Sie Ihre Erfahrungen mit dem Produkt mit anderen Kunden.