Produktbild
James A. (Hrsg.) Cunningham

Technology-Based Nascent Entrepreneurship

Implications for Economic Policymaking

Buch

This edited volume presents new means of quantifying the behavioral and consequential differences between technology-based and non-technology-based nascent entrepreneurs in varied economies. It explores the socioeconomic place of technology in developed and developing countries, and describes the implications of this research for policymakers' ability to identify and support new areas of economic growth. This book also examines technology-based nascent entrepreneurship issues in the context of entrepreneurial leadership, business incubation, ethnic migrants, university researchers, new venture formation activities, student entrepreneurship, a… Mehr

CHF 165.00

Preise inkl. MwSt. und Versandkosten (Portofrei ab CHF 40.00)

Versandfertig innerhalb 1-3 Werktagen

Produktdetails


Weitere Autoren: O'Kane, Conor (Hrsg.)
  • ISBN: 978-1-137-59593-5
  • EAN: 9781137595935
  • Produktnummer: 22520250
  • Verlag: Palgrave Macmillan US
  • Sprache: Englisch
  • Erscheinungsjahr: 2017
  • Seitenangabe: 336 S.
  • Masse: H21.6 cm x B15.3 cm x D2.3 cm 548 g
  • Auflage: 1st ed. 2017
  • Abbildungen: HC runder Rücken kaschiert
  • Gewicht: 548

Über den Autor


James A. Cunningham is Professor of Strategic Management at Newcastle Business School, Northumbria University, UK. His research interests intersect strategic management, entrepreneurship, and innovation.Conor O'Kane is Senior Lecturer in the Department of Management, University of Otago, New Zealand. Conor's research focuses on academic entrepreneurship, identity, and strategy. 

9 weitere Werke von James A. (Hrsg.) Cunningham:


Bewertungen


0 von 0 Bewertungen

Geben Sie eine Bewertung ab!

Teilen Sie Ihre Erfahrungen mit dem Produkt mit anderen Kunden.