Produktbild
James G. Webster

The Marketplace of Attention

How Audiences Take Shape in a Digital Age

Buch

How do media find an audience when there is an endless supply of content but a limited supply of public attention?Feature films, television shows, homemade videos, tweets, blogs, and breaking news: digital media offer an always-accessible, apparently inexhaustible supply of entertainment and information. Although choices seems endless, public attention is not. How do digital media find the audiences they need in an era of infinite choice? In The Marketplace of Attention, James Webster explains how audiences take shape in the digital age.Webster describes the factors that create audiences, including the preferences and habits of media users, t… Mehr

CHF 23.90

Preise inkl. MwSt. und Versandkosten (Portofrei ab CHF 40.00)

Versandfertig innerhalb 1-3 Werktagen

Produktdetails


  • ISBN: 978-0-262-52989-1
  • EAN: 9780262529891
  • Produktnummer: 19814760
  • Verlag: MIT Press
  • Sprache: Englisch
  • Erscheinungsjahr: 2016
  • Seitenangabe: 280 S.

Über den Autor


James G. Webster is Professor in the School of Communication at Northwestern University.

2 weitere Werke von James G. Webster:


Bewertungen


0 von 0 Bewertungen

Geben Sie eine Bewertung ab!

Teilen Sie Ihre Erfahrungen mit dem Produkt mit anderen Kunden.