Produktbild
Marcus Grosche

Sports Team Branding through Corporate Social Responsibility in North America

An analysis of the Toronto Marlies' social activities scheme

Buch

Bachelor Thesis from the year 2011 in the subject Sport - Sport Economics, Sport Management, grade: 1,7, University of Applied Sciences Braunschweig / Wolfenbüttel; Salzgitter (Sportmanagement), language: English, abstract: Corporate Social Responsibility is gaining importance as a marketing and communication tool for professional sports organizations nowadays. In societies packed with different possibilities and alternatives to professional sports, organizations get involved more socially and community-based, aiming to enlarge their fan base and to build a favourable reputation.By coining vitally important bonds and creating valuable content… Mehr

CHF 46.50

Preise inkl. MwSt. und Versandkosten (Portofrei ab CHF 40.00)

Versandfertig innerhalb 1-3 Werktagen

Produktdetails


  • ISBN: 978-3-656-46748-9
  • EAN: 9783656467489
  • Produktnummer: 15261568
  • Verlag: GRIN Publishing
  • Sprache: Englisch
  • Erscheinungsjahr: 2013
  • Seitenangabe: 88 S.
  • Masse: H21.0 cm x B14.8 cm x D0.6 cm 139 g
  • Auflage: 2. Auflage
  • Gewicht: 139

9 weitere Werke von Marcus Grosche:


Bewertungen


0 von 0 Bewertungen

Geben Sie eine Bewertung ab!

Teilen Sie Ihre Erfahrungen mit dem Produkt mit anderen Kunden.