Steven Heller
100 Ideas that Changed Graphic Design
Buch
Dieses Buch zeigt, wie Ideen das Grafikdesign beeinflusst und wie sich diese Ideen in Designobjekten manifestiert haben. 100 Einträge, in groben Zügen chronologisch geordnet, reichen von technischen über stilistische bis zu methodischen Innovationen.
CHF 34.90
Preise inkl. MwSt. und Versandkosten (Portofrei ab CHF 40.00)
V112:
Lieferbar in ca. 10-20 Arbeitstagen
Produktdetails
- ISBN: 978-1-85669-794-1
- EAN: 9781856697941
- Produktnummer: 11735445
- Verlag: Laurence King Publishing
- Sprache: Englisch
- Erscheinungsjahr: 2014
- Seitenangabe: 216 S.
- Ausstattung: Trade Paperback
- Masse: H27.0 cm x B21.0 cm x D0.0 cm 1'000 g
- Gewicht: 1000
Über den Autor
Steven Heller is the co-chair of the MFA Designer as Author program and co-founder of the MFA in Design Criticism program at SVA, New York. For 33 years he was an art director at the New York Times. He is editor of AIGA VOICE and contributing editor to Print, Eye, Baseline and I.D. magazines. He is the author of more than 120 books on design and popular culture. He is the recipient of the 1999 AIGA Medal for Lifetime Achievement. Véronique Vienne has worked at a number of US magazines as art director, and is the author of The Art of Doing Nothing and The Art of Imperfection. A frequent contributor to Graphis and Metropolis magazines, she lives in Paris.
100 weitere Werke von Steven Heller:
Bewertungen
0 von 0 Bewertungen
Anmelden
Keine Bewertungen gefunden. Seien Sie der Erste und teilen Sie Ihre Erkenntnisse mit anderen.