Produktbild
Richard A. (Hrsg.) Kaslow

Viral Infections of Humans

Epidemiology and Control

Ebook (PDF Format)

Striking changes have occurred in the world since the publication of the last edition of Viral Infections of Humans. The global population is rapidly approaching 8 billion; climate change is leading to the introduction of new hosts, vectors and virus diseases heretofore never seen in many parts of the world; technological advances have revolutionized the ability to recognize and characterize viruses new and old; vaccines are altering the epidemiological landscape of the diseases they target, in some cases raising the hope of their eradication; and remarkably powerful computational tools are enabling not only detection of outbreaks of disease… Mehr

CHF 413.00

Preise inkl. MwSt. und Versandkosten (Portofrei ab CHF 40.00)

Versandfertig innerhalb 1-3 Werktagen
Versandkostenfrei

Produktdetails


Weitere Autoren: Stanberry, Lawrence R. (Hrsg.) / Duc, James W. Le (Hrsg.)
  • ISBN: 978-1-4899-7448-8
  • EAN: 9781489974488
  • Produktnummer: 16933608
  • Verlag: Springer-Verlag GmbH
  • Sprache: Englisch
  • Erscheinungsjahr: 2014
  • Seitenangabe: 1215 S.
  • Originaltitel: Viral Infections of Humans: Epidemiology and Control
  • Plattform: PDF
  • Masse: 42'662 KB
  • Auflage: 5th ed. 2014
  • Abbildungen: 82 schwarz-weiße und 156 farbige Abbildungen, 113 schwarz-weiße Tabellen, Bibliographie

Über den Autor


Dr. Richard A. Kaslow is a Professor of Epidemiology and International Health, Medicine and Microbiology at the University of Alabama at Birmingham. Dr. Lawrence R. Stanberry is director of the Sealy Center for Vaccine Development at the University of Texas. He has served on numerous advisory and review panels. Dr. James W. LeDuc, is director, Galveston National Laboratory Professor, Microbiology and Immunology Robert E. Shope Chair in Global Health at UTMB.

2 weitere Werke von Richard A. (Hrsg.) Kaslow:


Bewertungen


0 von 0 Bewertungen

Geben Sie eine Bewertung ab!

Teilen Sie Ihre Erfahrungen mit dem Produkt mit anderen Kunden.