Produktbild
Lionel (Hrsg.) Bently

Trade Marks and Brands

An Interdisciplinary Critique

Ebook (PDF Format)

Developments in trade marks law have called into question a variety of basic features, as well as bolder extensions, of legal protection. Other disciplines can help us think about fundamental issues such as: what is a trade mark? What does it do? What should be the scope of its protection? This volume assembles essays examining trade marks and brands from a multiplicity of fields: from business history, marketing, linguistics, legal history, philosophy, sociology and geography. Each chapter pairs lawyers' and non-lawyers' perspectives, so that each commentator addresses and critiques his or her counterpart's analysis. The perspectives of non-… Mehr

CHF 62.55

Preise inkl. MwSt. und Versandkosten (Portofrei ab CHF 40.00)

Versandfertig innerhalb 1-3 Werktagen
Versandkostenfrei

Produktdetails


  • ISBN: 978-0-511-40629-4
  • EAN: 9780511406294
  • Produktnummer: 13810451
  • Verlag: Cambridge University Press
  • Sprache: Englisch
  • Erscheinungsjahr: 2008
  • Seitenangabe: 0 S.
  • Plattform: PDF
  • Masse: 11'136 KB

11 weitere Werke von Lionel (Hrsg.) Bently:


Bewertungen


0 von 0 Bewertungen

Geben Sie eine Bewertung ab!

Teilen Sie Ihre Erfahrungen mit dem Produkt mit anderen Kunden.