Produktbild
Kees (Hrsg.) Brants

The Media in Question: Popular Cultures and Public Interests

Buch

This collection of innovative essays sets the agenda for a revitalized debate on the hybrid communicative practices that constitute the (post)modern media landscape and which cross the boundaries between fact and fiction, information and entertainment, public knowledge and popular culture. In this challenging and provocative collection, the contributors rethink key issues - the meaning of the public interest, the quality of media performance and (de)regulation. In the process they raise topics rarely addressed in normative media theories, for example, the ethics of sports reporting, the moral reasoning in popular culture and the required prof… Mehr

CHF 167.00

Preise inkl. MwSt. und Versandkosten (Portofrei ab CHF 40.00)

Versandfertig innerhalb 1-3 Werktagen

Produktdetails


Weitere Autoren: Hermes, Joke (Hrsg.) / Van Zoonen, Liesbet (Hrsg.)
  • ISBN: 978-0-7619-5722-5
  • EAN: 9780761957225
  • Produktnummer: 1682960
  • Verlag: Sage Pubn
  • Sprache: Englisch
  • Erscheinungsjahr: 1998
  • Seitenangabe: 192 S.
  • Masse: H23.9 cm x B15.5 cm x D1.8 cm 449 g
  • Gewicht: 449

1 weiteres Werk von Kees (Hrsg.) Brants:


Bewertungen


0 von 0 Bewertungen

Geben Sie eine Bewertung ab!

Teilen Sie Ihre Erfahrungen mit dem Produkt mit anderen Kunden.