Produktbild
Shuai Li

Engaging Language Learners Through Technology Integration

Theory, Applications and Outcomes

Buch

Web 2.0 technologies, open source software platforms, and mobile applications have transformed teaching and learning of second and foreign languages. Language teaching has transitioned from a teacher-centered approach to a student-centered approach through the use of Computer-Assisted Language Learning (CALL) and new teaching approaches. Engaging Language Learners through Technology Integration: Theory, Applications, and Outcomes provides empirical studies on theoretical issues and outcomes in regards to the integration of innovative technology into language teaching and learning. This reference wok discusses empirical findings and innovative… Mehr

CHF 199.00

Preise inkl. MwSt. und Versandkosten (Portofrei ab CHF 40.00)

Versandfertig innerhalb 1-3 Werktagen

Produktdetails


Weitere Autoren: Li, Po
  • ISBN: 978-1-4666-6174-5
  • EAN: 9781466661745
  • Produktnummer: 16805818
  • Verlag: Information Science Reference
  • Sprache: Englisch
  • Erscheinungsjahr: 2014
  • Seitenangabe: 400 S.
  • Masse: H28.6 cm x B22.1 cm x D2.6 cm 1'264 g
  • Abbildungen: HC gerader Rücken kaschiert
  • Gewicht: 1264

25 weitere Werke von Shuai Li:


Bewertungen


0 von 0 Bewertungen

Geben Sie eine Bewertung ab!

Teilen Sie Ihre Erfahrungen mit dem Produkt mit anderen Kunden.