Produktbild
Isabelle Köhler

Strategic marketing analysis of Walt Disney's Parks and Resorts

Buch

Seminar paper from the year 2013 in the subject Business economics - Marketing, Corporate Communication, CRM, Market Research, Social Media, grade: 1,0, San Diego State University (College of Business Administration), language: English, abstract: The Walt Disney Company is one of the biggest media and entertainment corporations worldwide. It was founded by Walt Disney in October 1923 starting with the production of a series of Alice Comedies. The first Mickey Mouse cartoon was then released in 1928 (The Walt Disney Company, 2013a).Today the company operates in five business segments: media networks, studio entertainment, consumer products, in… Mehr

CHF 21.50

Preise inkl. MwSt. und Versandkosten (Portofrei ab CHF 40.00)

Versandfertig innerhalb 1-3 Werktagen

Produktdetails


  • ISBN: 978-3-656-63055-5
  • EAN: 9783656630555
  • Produktnummer: 16246515
  • Verlag: GRIN Publishing
  • Sprache: Englisch
  • Erscheinungsjahr: 2014
  • Seitenangabe: 36 S.
  • Masse: H20.8 cm x B14.6 cm x D0.7 cm 71 g
  • Auflage: 1. Auflage.
  • Gewicht: 71

9 weitere Werke von Isabelle Köhler:


Bewertungen


0 von 0 Bewertungen

Geben Sie eine Bewertung ab!

Teilen Sie Ihre Erfahrungen mit dem Produkt mit anderen Kunden.