Produktbild
E. W. Brody

The Business of Public Relations

Buch

This book fills a void in both the professional and academic literature on the management of public relations. Using systems theory, it approaches public relations as an organizational subsystem. The author defines a functional framework for the practice of public relations consistent with contemporary management theory. In addition, the book presents a practice management model for application in both corporate and counselor settings; develops this model to elaborate the role of the PR unit; and meets the development-related informational needs of both organizational and counselor practitioners in terms of human resources management, fiscal… Mehr

CHF 112.00

Preise inkl. MwSt. und Versandkosten (Portofrei ab CHF 40.00)

Versandfertig innerhalb 1-3 Werktagen

Produktdetails


  • ISBN: 978-0-275-92333-4
  • EAN: 9780275923334
  • Produktnummer: 1417647
  • Verlag: Praeger
  • Sprache: Englisch
  • Erscheinungsjahr: 1987
  • Seitenangabe: 346 S.
  • Masse: H24.0 cm x B16.1 cm x D2.3 cm 686 g
  • Abbildungen: HC gerader Rücken kaschiert
  • Gewicht: 686

6 weitere Werke von E. W. Brody:


Bewertungen


0 von 0 Bewertungen

Geben Sie eine Bewertung ab!

Teilen Sie Ihre Erfahrungen mit dem Produkt mit anderen Kunden.