Designing Winning Products (Advances in Business Marketing & Purchasing)
Intended for marketing executives, new product/service managers, and marketing research professionals, this work focuses on design and market testing issues/solutions for new business-to-business products and services. It includes more than 50 diagrams, tables and figures which support the text.
CHF 237.00
Preise inkl. MwSt. und Versandkosten (Portofrei ab CHF 40.00)
V104:
Folgt in ca. 10 Arbeitstagen
Produktdetails
Weitere Autoren: Lehtonen, Ari / Woodside, Arch G. (Hrsg.)
- ISBN: 978-0-7623-0682-4
- EAN: 9780762306824
- Produktnummer: 2124311
- Verlag: Emerald Group Publishing Limited
- Sprache: Englisch
- Erscheinungsjahr: 2000
- Seitenangabe: 324 S.
- Masse: H24.0 cm x B16.1 cm x D2.2 cm 654 g
- Abbildungen: HC gerader Rücken kaschiert
- Gewicht: 654
Bewertungen
Anmelden