Produktbild
Shanto Iyengar

Is Anyone Responsible?

How Television Frames Political Issues

Buch

AcknowledgmentsIntroduction 1: Why Responsibility Matters 2: Framing Effects of News Coverage 3: Methods of Research 4: Effects of Framing on Attributions of Responsibility for Crime and Terrorism 5: Effects of Framing on Attributions of Responsibility for Poverty, Unemployment, and Racial Inequality 6: Effects of Framing on Attributions of Responsibility for the Iran-Contra Affair 7: Effects of Attributions on Issue-Specific Opinions 8: Effects of Attributions on General Opinions 9: The Role of Individual DifferencesConclusionAppendix A: Content AnalysisAppendix B: Field ExperimentsAppendix C: Correlational AnalysisNotesReferencesIndex

CHF 36.50

Preise inkl. MwSt. und Versandkosten (Portofrei ab CHF 40.00)

Versandfertig innerhalb 1-3 Werktagen

Produktdetails


  • ISBN: 978-0-226-38855-7
  • EAN: 9780226388557
  • Produktnummer: 1756527
  • Verlag: The University of Chicago Press
  • Sprache: Englisch
  • Erscheinungsjahr: 1994
  • Seitenangabe: 206 S.
  • Masse: H15.5 cm x B22.9 cm x D1.3 cm 336 g
  • Auflage: New ed
  • Gewicht: 336
  • Sonstiges: Undergraduate

10 weitere Werke von Shanto Iyengar:


Bewertungen


0 von 0 Bewertungen

Geben Sie eine Bewertung ab!

Teilen Sie Ihre Erfahrungen mit dem Produkt mit anderen Kunden.