Produktbild
Julia Weber

Consumer Engagement and Creative Strategies Used by Brands on Social Media

Buch

Academic Paper from the year 2017 in the subject Communications - Public Relations, Advertising, Marketing, Social Media, grade: 1,3, Kadir Has University, language: English, abstract: This paper analyses the Six-Segment Strategy Message Wheel by Ronald Taylor. In the course of the paper, three advertising campaigns are being analysed using Taylor's Six-Segment Strategies. The advertisements are Volvo -Life Paint, Homecoming - Edeka and Immortal Fans - Club do Recife. In advertisement, many strategies are used to catch the potential consumers eye, draw his/hers attention to a product or service and to appeal to an unfulfilled need, the consum… Mehr

CHF 14.50

Preise inkl. MwSt. und Versandkosten (Portofrei ab CHF 40.00)

Versandfertig innerhalb 1-3 Werktagen

Produktdetails


  • ISBN: 978-3-346-16138-3
  • EAN: 9783346161383
  • Produktnummer: 34203152
  • Verlag: Grin Verlag
  • Sprache: Englisch
  • Erscheinungsjahr: 2020
  • Seitenangabe: 16 S.
  • Masse: H21.0 cm x B14.8 cm x D0.1 cm 40 g
  • Abbildungen: Booklet
  • Gewicht: 40

59 weitere Werke von Julia Weber:


Bewertungen


0 von 0 Bewertungen

Geben Sie eine Bewertung ab!

Teilen Sie Ihre Erfahrungen mit dem Produkt mit anderen Kunden.