Mathematics Education and Language Diversity
The 21st ICMI Study
*THIS BOOK WILL SOON BECOME AVAILABLE AS OPEN ACCESS BOOK*This book examines multiple facets of language diversity and mathematics education. It features renowned authors from around the world and explores the learning and teaching of mathematics in contexts that include multilingual classrooms, indigenous education, teacher education, blind and deaf learners, new media and tertiary education. Each chapter draws on research from two or more countries to illustrate important research findings, theoretical developments and practical strategies.
CHF 150.00
Preise inkl. MwSt. und Versandkosten (Portofrei ab CHF 40.00)
V103:
Folgt in ca. 5 Arbeitstagen
Produktdetails
Weitere Autoren: Clarkson, Philip (Hrsg.) / Halai, Anjum (Hrsg.) / Kazima, Mercy (Hrsg.) / Villavicencio Ubillús, Martha (Hrsg.) / Planas, Núria (Hrsg.) / Setati-Phakeng, Mamokgethi (Hrsg.) / Valero, Paola (Hrsg.) / Moschkovich, Judit (Hrsg.)
- ISBN: 978-3-319-37275-4
- EAN: 9783319372754
- Produktnummer: 23923539
- Verlag: Springer International Publishing
- Sprache: Englisch
- Erscheinungsjahr: 2016
- Seitenangabe: 340 S.
- Masse: H23.5 cm x B15.5 cm x D1.8 cm 517 g
- Auflage: Softcover reprint of the original 1st ed. 2016
- Abbildungen: Paperback
- Gewicht: 517
5 weitere Werke von Richard (Hrsg.) Barwell:
Bewertungen
Anmelden