Produktbild
Howard (Hrsg.) Giles

Communication Accommodation Theory

Buch

A seminal account of how, when, and why we modify telling features of our communication - face-to-face and digitally - across a rich array of situations. It examines this, and critically so, through an impressive array of methods, languages and applied contexts, and it also discusses the social consequences of various accommodative-nonaccommodative stances.

CHF 138.00

Preise inkl. MwSt. und Versandkosten (Portofrei ab CHF 40.00)

Versandfertig innerhalb 1-3 Werktagen

Produktdetails


  • ISBN: 978-1-107-10582-9
  • EAN: 9781107105829
  • Produktnummer: 20047367
  • Verlag: Cambridge University Press
  • Sprache: Englisch
  • Erscheinungsjahr: 2016
  • Seitenangabe: 230 S.
  • Masse: H23.5 cm x B15.7 cm x D1.7 cm 492 g
  • Abbildungen: HC gerader Rücken kaschiert
  • Gewicht: 492

26 weitere Werke von Howard (Hrsg.) Giles:


Bewertungen


0 von 0 Bewertungen

Geben Sie eine Bewertung ab!

Teilen Sie Ihre Erfahrungen mit dem Produkt mit anderen Kunden.