Howard (Hrsg.) Giles
Communication Accommodation Theory
Buch
A seminal account of how, when, and why we modify telling features of our communication - face-to-face and digitally - across a rich array of situations. It examines this, and critically so, through an impressive array of methods, languages and applied contexts, and it also discusses the social consequences of various accommodative-nonaccommodative stances.
CHF 138.00
Preise inkl. MwSt. und Versandkosten (Portofrei ab CHF 40.00)
V104:
Folgt in ca. 10 Arbeitstagen
Produktdetails
- ISBN: 978-1-107-10582-9
- EAN: 9781107105829
- Produktnummer: 20047367
- Verlag: Cambridge University Press
- Sprache: Englisch
- Erscheinungsjahr: 2016
- Seitenangabe: 230 S.
- Masse: H23.5 cm x B15.7 cm x D1.7 cm 492 g
- Abbildungen: HC gerader Rücken kaschiert
- Gewicht: 492
26 weitere Werke von Howard (Hrsg.) Giles:
Ebook (EPUB Format)
CHF 163.80
Bewertungen
0 von 0 Bewertungen
Anmelden
Keine Bewertungen gefunden. Seien Sie der Erste und teilen Sie Ihre Erkenntnisse mit anderen.