Produktbild
David (Hrsg.) Jackson

Improving Schools Through Collaborative Enquiry

Buch

It is hard for individual practitioners to explore their practice and the issues and questions it raises about learning and teaching, on their own. Practitioners need the support of colleagues to make sense of the complexities of their practice. This book is about how collaborative enquiry can be developed amongst practitioners in schools, and between practitioners across schools. It alsp places emphasis on why it is important to do so. The authors show how a system underpinned by the accumulated knowledge of practitioners can transform learning and teaching.

CHF 93.00

Preise inkl. MwSt. und Versandkosten (Portofrei ab CHF 40.00)

Versandfertig innerhalb 1-3 Werktagen

Produktdetails


Weitere Autoren: McGrane, Julie (Hrsg.) / Street, Hilary (Hrsg.)
  • ISBN: 978-0-8264-7058-4
  • EAN: 9780826470584
  • Produktnummer: 21706036
  • Verlag: Continuum 3Pl
  • Sprache: Englisch
  • Erscheinungsjahr: 2005
  • Seitenangabe: 148 S.
  • Masse: H23.4 cm x B16.1 cm x D1.3 cm 268 g
  • Gewicht: 268

4 weitere Werke von David (Hrsg.) Jackson:


Bewertungen


0 von 0 Bewertungen

Geben Sie eine Bewertung ab!

Teilen Sie Ihre Erfahrungen mit dem Produkt mit anderen Kunden.