Gordon Foxall
Corporate Innovation (RLE Marketing)
Marketing and Strategy
Ebook (PDF Format)
This volume is concerned with understanding the factors that determine innovation and its contribution to corporate achievement. It considers the whole range of innovation, consumer and industrial, and both final and intermediate buying behaviour. Although the tenor of the book is towards understanding and evaluation, its ultimate concerns are with the practicalities of marketing and corporate innovation.
CHF 49.00
Preise inkl. MwSt. und Versandkosten (Portofrei ab CHF 40.00)
Versandkostenfrei
Produktdetails
- ISBN: 978-1-317-64724-9
- EAN: 9781317647249
- Produktnummer: 17044092
- Verlag: Taylor & Francis Ltd.
- Sprache: Englisch
- Erscheinungsjahr: 2014
- Seitenangabe: 282 S.
- Plattform: PDF
- Masse: 11'965 KB
Über den Autor
Multivolume collection by leading authors in the field
45 weitere Werke von Gordon Foxall:
Marketing and Strategy
Ebook (PDF Format)
CHF 50.95
Marketing and Strategy
Ebook (EPUB Format)
CHF 51.60
Bewertungen
0 von 0 Bewertungen
Anmelden
Keine Bewertungen gefunden. Seien Sie der Erste und teilen Sie Ihre Erkenntnisse mit anderen.