Produktbild
Gordon Foxall

Corporate Innovation (RLE Marketing)

Marketing and Strategy

Ebook (PDF Format)

This volume is concerned with understanding the factors that determine innovation and its contribution to corporate achievement. It considers the whole range of innovation, consumer and industrial, and both final and intermediate buying behaviour. Although the tenor of the book is towards understanding and evaluation, its ultimate concerns are with the practicalities of marketing and corporate innovation.

CHF 49.00

Preise inkl. MwSt. und Versandkosten (Portofrei ab CHF 40.00)

Versandfertig innerhalb 1-3 Werktagen
Versandkostenfrei

Produktdetails


  • ISBN: 978-1-317-64724-9
  • EAN: 9781317647249
  • Produktnummer: 17044092
  • Verlag: Taylor & Francis Ltd.
  • Sprache: Englisch
  • Erscheinungsjahr: 2014
  • Seitenangabe: 282 S.
  • Plattform: PDF
  • Masse: 11'965 KB

Über den Autor


Multivolume collection by leading authors in the field

45 weitere Werke von Gordon Foxall:


Bewertungen


0 von 0 Bewertungen

Geben Sie eine Bewertung ab!

Teilen Sie Ihre Erfahrungen mit dem Produkt mit anderen Kunden.