Produktbild
Al Ries

Marketing Warfare

Buch

You've got your hands on one of the greatest marketing manuals ever written--the classic that defines the strategies, plans, and campaigns of today's marketing battlefield. Marketing is war. To triumph over the competition, it's not enough to target customers. Marketers must take aim at their competitors--and be prepared to defend their own turf from would-be attackers at all times. This indispensable guide gives smart fighters the best tactics--defensive, offensive, flanking, and guerrilla. It's the book that wrote the new rules!Praise For Marketing Warfare: By far the most valuable and exiting business book to come along in years.--GlamourH… Mehr

CHF 24.90

Preise inkl. MwSt. und Versandkosten (Portofrei ab CHF 40.00)

Versandfertig innerhalb 1-3 Werktagen

Produktdetails


Weitere Autoren: Trout, Jack
  • ISBN: 978-0-07-052726-3
  • EAN: 9780070527263
  • Produktnummer: 2875357
  • Verlag: Mcgraw Hill Book Co
  • Sprache: Englisch
  • Erscheinungsjahr: 1997
  • Seitenangabe: 224 S.
  • Masse: H20.4 cm x B13.9 cm x D1.9 cm 267 g
  • Auflage: Revised
  • Gewicht: 267

Über den Autor


Al Ries (Roswell, GA) is Chairman of Ries & Ries, Focusing Consultants.

76 weitere Werke von Al Ries:


Bewertungen


0 von 0 Bewertungen

Geben Sie eine Bewertung ab!

Teilen Sie Ihre Erfahrungen mit dem Produkt mit anderen Kunden.