Produktbild
John Street

Mass Media, Politics and Democracy

Second Edition

Buch

This widely used and popular text provides a broad-ranging analysis of the relationship between the media and politics. Revised and updated throughout, this second edition includes coverage of the mediatization of politics; of E-politics and governance; of the impact of 'reality TV'; and of issues raised by the reporting of war in Iraq.

CHF 180.00

Preise inkl. MwSt. und Versandkosten (Portofrei ab CHF 40.00)

Versandfertig innerhalb 1-3 Werktagen

Produktdetails


  • ISBN: 978-1-4039-4732-1
  • EAN: 9781403947321
  • Produktnummer: 2210855
  • Verlag: Macmillan Education UK
  • Sprache: Englisch
  • Erscheinungsjahr: 2010
  • Seitenangabe: 400 S.
  • Masse: H22.2 cm x B14.5 cm x D2.6 cm 635 g
  • Auflage: 2nd ed. 2010
  • Abbildungen: HC runder Rücken kaschiert
  • Gewicht: 635

Über den Autor


JOHN STREET is Professor of Politics, University of East Anglia, UK.

44 weitere Werke von John Street:


Bewertungen


0 von 0 Bewertungen

Geben Sie eine Bewertung ab!

Teilen Sie Ihre Erfahrungen mit dem Produkt mit anderen Kunden.