Produktbild
Martin Christopher

Relationship Marketing

Ebook (PDF Format)

Relationship Marketing: Creating Stakeholder Value extends the analysis of the change in the marketing rationale from a crude concern for increased market share to a strategy aimed at creating long-term profitable relationships with targeted customers.Offering a cutting edge vision of relationship marketing, Relationship Marketing: Creating Stakeholder Value is a seminal text for all students and managers in the field. With new up-to-date case materials and examples of best practice, the book covers all the stakeholder markets - employees, suppliers, influencers, customers and consumers - for which the relationship approach is critical. It al… Mehr

CHF 50.95

Preise inkl. MwSt. und Versandkosten (Portofrei ab CHF 40.00)

Versandfertig innerhalb 1-3 Werktagen
Versandkostenfrei

Produktdetails


Weitere Autoren: Payne, Adrian / Ballantyne, David
  • ISBN: 978-1-136-36896-7
  • EAN: 9781136368967
  • Produktnummer: 13999071
  • Verlag: Taylor & Francis Ltd.
  • Sprache: Englisch
  • Erscheinungsjahr: 2013
  • Seitenangabe: 264 S.
  • Plattform: PDF

21 weitere Werke von Martin Christopher:


Bewertungen


0 von 0 Bewertungen

Geben Sie eine Bewertung ab!

Teilen Sie Ihre Erfahrungen mit dem Produkt mit anderen Kunden.