Produktbild
Terry Smith

The Roots and Uses of Marketing Knowledge

A Critical Inquiry into the Theory and Practice of Marketing

Ebook (EPUB Format)

Marketing theory is often developed in isolation not collaboration; theoretical perspectives sometimes are ignorant of the diversity of marketing practice. In The roots and uses of marketing knowledge: a critical inquiry into the theory and practice of marketing, the author engages with the vital conversation about how marketing knowledge is created, disseminated and consumed, looking beyond the traditional reification of practice in theory and verification of theory in practice. The ontology of this work is anchored in subjective individual meaning; the epistemological stance assumes that this meaning is socially constructed. Consequently,… Mehr

CHF 91.50

Preise inkl. MwSt. und Versandkosten (Portofrei ab CHF 40.00)

Versandfertig innerhalb 1-3 Werktagen
Versandkostenfrei

Produktdetails


  • ISBN: 978-3-11-063189-0
  • EAN: 9783110631890
  • Produktnummer: 33448760
  • Verlag: De Gruyter
  • Sprache: Englisch
  • Erscheinungsjahr: 2020
  • Seitenangabe: 235 S.
  • Plattform: EPUB
  • Masse: 0 KB

Über den Autor


Terence David Smith, Practitioner with over 20 years experience in a broad range of senior B2B Marketing positions, UK

65 weitere Werke von Terry Smith:


Bewertungen


0 von 0 Bewertungen

Geben Sie eine Bewertung ab!

Teilen Sie Ihre Erfahrungen mit dem Produkt mit anderen Kunden.