Produktbild
Teun A. van (Hrsg.) Dijk

Discourse and Communication

New Approaches to the Analysis of Mass Media Discourse and Communication

Buch

Frontmatter -- Introduction: Discourse Analysis in (Mass) Communication Research / DIJK, TEUN A. VAN -- Part I. Introductions Surveys Theories -- Mass Media Discourse: Message System Analysis as a Component of Cultural Indicators / GERBNER, GEORGE -- Text, Discourse and Mass Communication / CONNELL, IAN / MILLS, ADAM -- Discourse and Media Influence / DAVIS, HOWARD ¿. -- The Elements and Process of Communication Campaigns / SOLOMON, DOUGLAS S. / CARDILLO, BARBARA A. -- Structures of News in the Press / DIJ¿, TEUN A. VAN -- Advertisements / ROTZOLL, KIM ¿. -- Information Retrieval and Text Analysis / HUTCHINS, W. JOHN -- Persuasion and Manipul… Mehr

CHF 208.00

Preise inkl. MwSt. und Versandkosten (Portofrei ab CHF 40.00)

Versandfertig innerhalb 1-3 Werktagen

Produktdetails


  • ISBN: 978-3-11-010319-9
  • EAN: 9783110103199
  • Produktnummer: 13001396
  • Verlag: De Gruyter
  • Sprache: Englisch
  • Erscheinungsjahr: 1985
  • Seitenangabe: 388 S.
  • Masse: H23.6 cm x B16.0 cm x D3.2 cm 800 g
  • Auflage: Reprint 2011
  • Abbildungen: HC runder Rücken kaschiert
  • Gewicht: 800

6 weitere Werke von Teun A. van (Hrsg.) Dijk:


Bewertungen


0 von 0 Bewertungen

Geben Sie eine Bewertung ab!

Teilen Sie Ihre Erfahrungen mit dem Produkt mit anderen Kunden.