Produktbild
Deven R. (Hrsg.) Desai

Brands, Competition Law and IP

Ebook (PDF Format)

Brands and brand management have become a central feature of the modern economy and a staple of business theory and business practice. Contrary to the law's conception of trademarks, brands are used to indicate far more than source and/or quality. This volume begins the process of broadening the legal understanding of brands by explaining what brands are and how they function, how trademark and antitrust/competition law have misunderstood brands, and the implications of continuing to ignore the role brands play in business competition. This is the first book to engage with the topic from an interdisciplinary perspective, hence it will be a mu… Mehr

CHF 118.00

Preise inkl. MwSt. und Versandkosten (Portofrei ab CHF 40.00)

Versandfertig innerhalb 1-3 Werktagen
Versandkostenfrei

Produktdetails


  • ISBN: 978-1-316-39101-3
  • EAN: 9781316391013
  • Produktnummer: 19567072
  • Verlag: Cambridge University Press
  • Sprache: Englisch
  • Erscheinungsjahr: 2015
  • Seitenangabe: 0 S.
  • Plattform: PDF
  • Masse: 18'601 KB

2 weitere Werke von Deven R. (Hrsg.) Desai:


Bewertungen


0 von 0 Bewertungen

Geben Sie eine Bewertung ab!

Teilen Sie Ihre Erfahrungen mit dem Produkt mit anderen Kunden.