Produktbild
Patricia F (Hrsg.) Murphy

Learning and Practice

Agency and Identities

Buch

By examining ideas about learning that transcend typical boundaries, such as school/workplace or home/school, this book emphasies the socially negotiated and embedded nature of meaning-making and how learners learn to use the cognitive tools of their cultural community through participation in social activity. The editors argue that this is the means by which individual agency is extended and learners' identities, as forms of competency, are transformed. The book locates sociocultural understanding in a wide theoretical frame and demonstrates its implications for learning and assessment generally, covering a range of educational and workplace… Mehr

CHF 59.50

Preise inkl. MwSt. und Versandkosten (Portofrei ab CHF 40.00)

Versandfertig innerhalb 1-3 Werktagen

Produktdetails


Weitere Autoren: Hall, Kathy (Hrsg.)
  • ISBN: 978-1-84787-366-8
  • EAN: 9781847873668
  • Produktnummer: 23144583
  • Verlag: SAGE Publications Ltd
  • Sprache: Englisch
  • Erscheinungsjahr: 2008
  • Seitenangabe: 224 S.
  • Masse: H24.1 cm x B17.0 cm x D1.3 cm 398 g
  • Gewicht: 398
  • Sonstiges: General (US: Trade)

3 weitere Werke von Patricia F (Hrsg.) Murphy:


Bewertungen


0 von 0 Bewertungen

Geben Sie eine Bewertung ab!

Teilen Sie Ihre Erfahrungen mit dem Produkt mit anderen Kunden.