Produktbild
Tom (Hrsg.) Christensen

Universities as Agencies

Reputation and Professionalization

Ebook (PDF Format)

This book discusses how modern universities increasingly use reputation management in relation to internal and external challenges. Universities are increasingly characterized by social embeddedness, relating to many external stakeholders and international markets of students, researchers and research projects. This implies global pressure to standardize, formalize and rationalize their internal organization. The book uses data from China, Norway and US to show how reputation symbols are used and balanced, based on their web pages. Further, it uses extensive data from US universities to show how their internal organization structure is develo… Mehr

CHF 118.00

Preise inkl. MwSt. und Versandkosten (Portofrei ab CHF 40.00)

Versandfertig innerhalb 1-3 Werktagen
Versandkostenfrei

Produktdetails


Weitere Autoren: Gornitzka, Åse (Hrsg.) / Ramirez, Francisco O. (Hrsg.)
  • ISBN: 978-3-319-92713-8
  • EAN: 9783319927138
  • Produktnummer: 28230694
  • Verlag: Springer-Verlag GmbH
  • Sprache: Englisch
  • Erscheinungsjahr: 2018
  • Seitenangabe: 278 S.
  • Plattform: PDF
  • Masse: 2'668 KB
  • Auflage: 1st ed. 2019
  • Abbildungen: 9 schwarz-weiße Abbildungen, Bibliographie

Über den Autor


Tom Christensen is Professor of Public Policy and Administration at Department of Political Science, University of Oslo, Norway.Åse Gornitzka is Professor of Public Policy and Administration at Department of Political Science, University of Oslo, Norway.Francisco O. Ramirez is Professor of Education and (by courtesy) Sociology, Stanford University, USA.

10 weitere Werke von Tom (Hrsg.) Christensen:


Bewertungen


0 von 0 Bewertungen

Geben Sie eine Bewertung ab!

Teilen Sie Ihre Erfahrungen mit dem Produkt mit anderen Kunden.