Produktbild
Kenneth E. Clow

Integrated Advertising, Promotion, and Marketing Communications, Global Edition

Ebook (PDF Format)

For advertising courses.Integrated advertising and marketing communications taught through real-life applicationIntegrated Advertising, Promotion, and Marketing Communicationsspeaks to an evolved definition of integrated marketing and teaches students how to effectively communicate in the business world. It champions the importance of integrating all marketing communications and helps students understand how communications are produced and transmitted. This text covers advertising and promotions, the role of social media, blogs, mobile messaging, and other marketing tactics. To help students retain ideas, each chapter includes tools that allo… Mehr

CHF 60.60

Preise inkl. MwSt. und Versandkosten (Portofrei ab CHF 40.00)

Versandfertig innerhalb 1-3 Werktagen
Versandkostenfrei

Produktdetails


Weitere Autoren: Baack, Donald E.
  • ISBN: 978-1-292-22275-2
  • EAN: 9781292222752
  • Produktnummer: 31731871
  • Verlag: Pearson HigherEducation
  • Sprache: Englisch
  • Erscheinungsjahr: 2017
  • Seitenangabe: 512 S.
  • Plattform: PDF
  • Masse: 70'756 KB
  • Auflage: 8. Auflage

16 weitere Werke von Kenneth E. Clow:


Bewertungen


0 von 0 Bewertungen

Geben Sie eine Bewertung ab!

Teilen Sie Ihre Erfahrungen mit dem Produkt mit anderen Kunden.