Produktbild
Henry William Chesbrough

Open Innovation

The New Imperative for Creating and Profiting from Technology

Buch

This collection investigates the phenomenon of Open Innovation, in which firms draw on research and development that may lie outside their own boundaries. The book's contributors link the practice of innovation to the established body of innovation rsearch, showing what's new and what'sfamiliar in the process. Looking in depth at a process recently adopted by such leading firms as Intel and Cisco, this book will lead the intellectual debate in an increasingly important area.

CHF 31.90

Preise inkl. MwSt. und Versandkosten (Portofrei ab CHF 40.00)

Versandfertig innerhalb 1-3 Werktagen

Produktdetails


  • ISBN: 978-1-4221-0283-1
  • EAN: 9781422102831
  • Produktnummer: 2382831
  • Verlag: Ingram Publishers Services
  • Sprache: Englisch
  • Erscheinungsjahr: 2006
  • Seitenangabe: 227 S.
  • Masse: H23.6 cm x B15.6 cm x D2.2 cm 322 g
  • Auflage: First Trade Paper Edition
  • Gewicht: 322

Über den Autor


Henry Chesbrough is an Assistant Professor of Technology and Operations Management at Harvard Business School.

1 weiteres Werk von Henry William Chesbrough:


Bewertungen


0 von 0 Bewertungen

Geben Sie eine Bewertung ab!

Teilen Sie Ihre Erfahrungen mit dem Produkt mit anderen Kunden.