Cases in Public Relations Strategy
This practical, client-oriented text shows students how to systematically evaluate and adapt to the needs of a particular client—whether big or small, global or local, for-profit or nonprofit—in order to launch the most effective campaign.
CHF 125.00
Preise inkl. MwSt. und Versandkosten (Portofrei ab CHF 40.00)
V105:
Folgt in ca. 15 Arbeitstagen
Produktdetails
Weitere Autoren: Martinelli, Diana Knott (Hrsg.) / Pritchard, Robert S. (Scott) (Hrsg.) / Spaulding, Cylor Alexander (Hrsg.)
- ISBN: 978-1-5063-4915-2
- EAN: 9781506349152
- Produktnummer: 26396828
- Verlag: SAGE Publications Inc
- Sprache: Englisch
- Erscheinungsjahr: 2019
- Seitenangabe: 216 S.
- Masse: H18.8 cm x B23.3 cm x D1.6 cm 378 g
- Gewicht: 378
- Sonstiges: General (US: Trade)
2 weitere Werke von Burton (Hrsg.) St. John:
Bewertungen
Anmelden