Strategic Health Planning
Methods and Techniques Applied to Marketing/Management
Following the trend in the field to a corporate-type of health planning, the authors present a challenge to health planners to break out of traditional ruts and to try new and creative approaches to meet and beat restrictive reimbursement procedures and to establish profit centers. They present a six-step integrated planning methodology that relate
CHF 81.00
Preise inkl. MwSt. und Versandkosten (Portofrei ab CHF 40.00)
V104:
Folgt in ca. 10 Arbeitstagen
Produktdetails
Weitere Autoren: Hyman, Herbert H. / Unknown
- ISBN: 978-0-89391-742-5
- EAN: 9780893917425
- Produktnummer: 1842290
- Verlag: Ablex Publishing Corp.
- Sprache: Englisch
- Erscheinungsjahr: 1991
- Seitenangabe: 462 S.
- Masse: H26.0 cm x B18.3 cm x D2.9 cm 1'059 g
- Abbildungen: HC gerader Rücken kaschiert
- Gewicht: 1059
3 weitere Werke von Allen D. Spiegel:
Bewertungen
Anmelden