Produktbild
Alexander (Hrsg.) Wiethoff

Media Architecture

Using Information and Media as Construction Material

Buch

The augmentation of urban spaces with technology, commonly referred to as Media Architecture, has found increasing interest in the scientific community within the last few years. At the same time architects began to use digital media as a new material apart from concrete, glass or wood to create buildings and urban structures. Simultaneously, Human-Computer Interaction (HCI) researchers began to exploit the interaction opportunities between users and buildings and to bridge the gaps between interface, information medium and architecture. As an example, they extended architectural structures with interactive, light-emitting elements on their o… Mehr

CHF 153.00

Preise inkl. MwSt. und Versandkosten (Portofrei ab CHF 40.00)

Versandfertig innerhalb 1-3 Werktagen

Produktdetails


Weitere Autoren: Hußmann, Heinrich (Hrsg.)
  • ISBN: 978-3-11-045137-5
  • EAN: 9783110451375
  • Produktnummer: 18946982
  • Verlag: De Gruyter Mouton
  • Sprache: Englisch
  • Erscheinungsjahr: 2017
  • Seitenangabe: 210 S.
  • Masse: H23.6 cm x B15.9 cm x D2.0 cm 448 g
  • Abbildungen: 7 Schwarz-Weiß- und 58 farbige Abbildungen
  • Reihenbandnummer: 8
  • Gewicht: 448

Über den Autor


Alexander Wiethoff and Heinrich Hussmann, Ludwig-Maximilians-University Munich, Germany.

2 weitere Werke von Alexander (Hrsg.) Wiethoff:


Bewertungen


0 von 0 Bewertungen

Geben Sie eine Bewertung ab!

Teilen Sie Ihre Erfahrungen mit dem Produkt mit anderen Kunden.