Modern Mass Tourism
Broadly speaking, academic tourism research comes in two main shapes - why and how to. Both traditions seem unable to ever meet and their trajectory reminds of scissors agape. This title argues that tourism research finds itself in a serious scissors crisis. It reflects on how the crisis came about and looks at its effect on the real world.
CHF 250.00
Preise inkl. MwSt. und Versandkosten (Portofrei ab CHF 40.00)
V104:
Folgt in ca. 10 Arbeitstagen
Produktdetails
- ISBN: 978-1-84855-238-8
- EAN: 9781848552388
- Produktnummer: 8257774
- Verlag: Emerald Group Publishing Limited
- Sprache: Englisch
- Erscheinungsjahr: 2010
- Seitenangabe: 420 S.
- Masse: H24.0 cm x B16.1 cm x D2.7 cm 795 g
- Abbildungen: HC gerader Rücken kaschiert
- Gewicht: 795
2 weitere Werke von Julio (Hrsg.) Aramberri:
Bewertungen
Anmelden