Produktbild
David L. Cahill

Customer Loyalty in Third Party Logistics Relationships

Findings from Studies in Germany and the USA

Ebook (PDF Format)

Challenged by increasing competition and globalization, third party logistics service providers (3PLs) can become more successful by focusing on customer loyalty. Within long-term customer relationships, 3PLs can offer more advanced logistics services, mitigate the risk of substitution, realize higher profit margins, and avoid new customer acquisition costs. In order to effectively manage customer loyalty, 3PLs need to be aware of the factors that influence loyalty. In addition, they have to understand the effects of different relationship conditions and cultural background on loyalty formation. These issues are addressed in the present book.… Mehr

CHF 171.00

Preise inkl. MwSt. und Versandkosten (Portofrei ab CHF 40.00)

Versandfertig innerhalb 1-3 Werktagen
Versandkostenfrei

Produktdetails


  • ISBN: 978-3-7908-1904-5
  • EAN: 9783790819045
  • Produktnummer: 12825893
  • Verlag: Physica-Verlag
  • Sprache: Englisch
  • Erscheinungsjahr: 2006
  • Seitenangabe: 309 S.
  • Plattform: PDF
  • Masse: 1'387 KB

1 weiteres Werk von David L. Cahill:


Bewertungen


0 von 0 Bewertungen

Geben Sie eine Bewertung ab!

Teilen Sie Ihre Erfahrungen mit dem Produkt mit anderen Kunden.