Produktbild
Michael W Hansen

Strategies in Emerging Markets

A Case Book on Danish Multinational Corporations in China & India

Buch

This book presents seven case studies of large Danish investment companies in India and China. The case studies provide intriguing perspectives on the strategic and managerial challenges and opportunities facing Western multinational corporations operating in these two Asian giants. The case studies encourage readers to adopt a decision maker's perspective, targeting students and managers interested in multinational corporation strategy in emerging markets.

CHF 33.90

Preise inkl. MwSt. und Versandkosten (Portofrei ab CHF 40.00)

Versandfertig innerhalb 1-3 Werktagen

Produktdetails


Weitere Autoren: Larsen, Marcus M / Pedersen, Torben / Petersen, Bent
  • ISBN: 978-87-630-0236-3
  • EAN: 9788763002363
  • Produktnummer: 16294096
  • Verlag: Copenhagen Business School Press
  • Sprache: Englisch
  • Erscheinungsjahr: 2010
  • Seitenangabe: 185 S.
  • Masse: H22.7 cm x B16.2 cm x D1.2 cm 344 g
  • Gewicht: 344

4 weitere Werke von Michael W Hansen:


Bewertungen


0 von 0 Bewertungen

Geben Sie eine Bewertung ab!

Teilen Sie Ihre Erfahrungen mit dem Produkt mit anderen Kunden.