Persuasive Technology
11th International Conference, PERSUASIVE 2016, Salzburg, Austria, April 5-7, 2016, Proceedings
This book constitutes therefereed proceedings of the 11th International Conference on PersuasiveTechnology, PERSUASIVE 2016, held in Salzburg, Austria, in April 2016.The 27 revised full papers and 3 revised short papers presented were carefullyreviewed and selected from 73 submissions. The papers are grouped in topicalsections on individual differences, theoretical reflections, prevention andmotivation, methods and models, games and gamification, interventions forbehavior change, and design strategies and techniques.
CHF 93.00
Preise inkl. MwSt. und Versandkosten (Portofrei ab CHF 40.00)
V103:
Folgt in ca. 5 Arbeitstagen
Produktdetails
Weitere Autoren: Fuchsberger, Verena (Hrsg.) / Meschtscherjakov, Alexander (Hrsg.) / Murer, Martin (Hrsg.) / Tscheligi, Manfred (Hrsg.)
- ISBN: 978-3-319-31509-6
- EAN: 9783319315096
- Produktnummer: 19671474
- Verlag: Springer International Publishing
- Sprache: Englisch
- Erscheinungsjahr: 2016
- Seitenangabe: 380 S.
- Masse: H23.6 cm x B15.7 cm x D2.5 cm 591 g
- Auflage: 1st ed. 2016
- Abbildungen: Paperback
- Gewicht: 591
9 weitere Werke von Boris (Hrsg.) De Ruyter:
Bewertungen
Anmelden