Produktbild
Boris (Hrsg.) De Ruyter

Persuasive Technology

11th International Conference, PERSUASIVE 2016, Salzburg, Austria, April 5-7, 2016, Proceedings

Buch

This book constitutes therefereed proceedings of the 11th International Conference on PersuasiveTechnology, PERSUASIVE 2016, held in Salzburg, Austria, in April 2016.The 27 revised full papers and 3 revised short papers presented were carefullyreviewed and selected from 73 submissions. The papers are grouped in topicalsections on individual differences, theoretical reflections, prevention andmotivation, methods and models, games and gamification, interventions forbehavior change, and design strategies and techniques.

CHF 93.00

Preise inkl. MwSt. und Versandkosten (Portofrei ab CHF 40.00)

Versandfertig innerhalb 1-3 Werktagen

Produktdetails


Weitere Autoren: Fuchsberger, Verena (Hrsg.) / Meschtscherjakov, Alexander (Hrsg.) / Murer, Martin (Hrsg.) / Tscheligi, Manfred (Hrsg.)
  • ISBN: 978-3-319-31509-6
  • EAN: 9783319315096
  • Produktnummer: 19671474
  • Verlag: Springer International Publishing
  • Sprache: Englisch
  • Erscheinungsjahr: 2016
  • Seitenangabe: 380 S.
  • Masse: H23.6 cm x B15.7 cm x D2.5 cm 591 g
  • Auflage: 1st ed. 2016
  • Abbildungen: Paperback
  • Gewicht: 591

9 weitere Werke von Boris (Hrsg.) De Ruyter:


Bewertungen


0 von 0 Bewertungen

Geben Sie eine Bewertung ab!

Teilen Sie Ihre Erfahrungen mit dem Produkt mit anderen Kunden.