Produktbild
Simon Knox

Customer Relationship Management

Ebook (EPUB Format)

Customer Relationship Management presents a ground-breaking strategic framework for successful CRM policy. Built around Professor Payne's five key processes, the book demonstrates a systematic management progression that will guarantee the maximum impact and efficiency of a CRM programme.The book backs up these five processes - strategy development, value creation, channel and media integration, information management and performance assessment - with 16 best practice case studies which set the universal theory in a specific practical context. These feature a range of companies, including Orange, Brittania, Homebase, Canada Life, Sun Microsys… Mehr

CHF 66.40

Preise inkl. MwSt. und Versandkosten (Portofrei ab CHF 40.00)

Versandfertig innerhalb 1-3 Werktagen
Versandkostenfrei

Produktdetails


Weitere Autoren: Payne, Adrian / Ryals, Lynette / Maklan, Stan / Peppard, Joe
  • ISBN: 978-1-136-41249-3
  • EAN: 9781136412493
  • Produktnummer: 13874626
  • Verlag: Taylor & Francis Ltd.
  • Sprache: Englisch
  • Erscheinungsjahr: 2007
  • Seitenangabe: 302 S.
  • Plattform: EPUB
  • Masse: 4'784 KB

3 weitere Werke von Simon Knox:


Bewertungen


0 von 0 Bewertungen

Geben Sie eine Bewertung ab!

Teilen Sie Ihre Erfahrungen mit dem Produkt mit anderen Kunden.