Produktbild
Efraim Turban

Electronic Commerce 2018

A Managerial and Social Networks Perspective

Buch

This new Edition of Electronic Commerce is a complete update of the leading graduate level/advanced undergraduate level textbook on the subject.  Electronic commerce (EC) describes the manner in which transactions take place over electronic networks, mostly the Internet. It is the process of electronically buying and selling goods, services, and information. Certain EC applications, such as buying and selling stocks and airline tickets online, are reaching maturity, some even exceeding non-Internet trades. However, EC is not just about buying and selling; it also is about electronically communicating, collaborating, and discovering informatio… Mehr

CHF 179.00

Preise inkl. MwSt. und Versandkosten (Portofrei ab CHF 40.00)

Versandfertig innerhalb 1-3 Werktagen

Produktdetails


Weitere Autoren: Outland, Jon / King, David / Lee, Jae Kyu / Liang, Ting-Peng / Turban, Deborrah C.
  • ISBN: 978-3-319-58714-1
  • EAN: 9783319587141
  • Produktnummer: 22805863
  • Verlag: Springer Nature EN
  • Sprache: Englisch
  • Erscheinungsjahr: 2017
  • Seitenangabe: 636 S.
  • Masse: H27.9 cm x B21.0 cm 2'569 g
  • Auflage: 9. A.
  • Abbildungen: schwarz-weiss Illustrationen, farbige Illustrationen, Tabellen, farbig
  • Gewicht: 2569
  • Sonstiges: Graduate

Über den Autor


93031160

28 weitere Werke von Efraim Turban:


Bewertungen


0 von 0 Bewertungen

Geben Sie eine Bewertung ab!

Teilen Sie Ihre Erfahrungen mit dem Produkt mit anderen Kunden.