Produktbild
Charles A. (Hrsg.) Hill

Defining Visual Rhetorics

Ebook (PDF Format)

Images play an important role in developing consciousness and the relationship of the self to its surroundings. In this distinctive collection, editors Charles A. Hill and Marguerite Helmers examine the connection between visual images and persuasion, or how images act rhetorically upon viewers. Chapters included here highlight the differences and commonalities among a variety of projects identified as visual rhetoric, leading to a more precise definition of the term and its role in rhetorical studies. Contributions to this volume consider a wide variety of sites of image production--from architecture to paintings, from film to needlepoint--i… Mehr

CHF 56.75

Preise inkl. MwSt. und Versandkosten (Portofrei ab CHF 40.00)

Versandfertig innerhalb 1-3 Werktagen
Versandkostenfrei

Produktdetails


Weitere Autoren: Helmers, Marguerite (Hrsg.)
  • ISBN: 978-1-135-62855-0
  • EAN: 9781135628550
  • Produktnummer: 13994520
  • Verlag: Taylor & Francis Ltd.
  • Sprache: Englisch
  • Erscheinungsjahr: 2012
  • Seitenangabe: 356 S.
  • Plattform: PDF
  • Masse: 4'869 KB

1 weiteres Werk von Charles A. (Hrsg.) Hill:


Bewertungen


0 von 0 Bewertungen

Geben Sie eine Bewertung ab!

Teilen Sie Ihre Erfahrungen mit dem Produkt mit anderen Kunden.