Produktbild
Charles Dennis

Marketing the e-Business

Ebook (EPUB Format)

Since the much-hyped dot.com crash, treading the e-business path can be daunting. In these increasingly uncertain and cynical times, this useful text unpicks the challenges of e-Marketing for many types of business. It uses topical case studies and accompanying web material to provide an up-to-date study of effective marketing strategies. Topics include: *Multi-channel marketing strategies*Change Management*Lessons learned from the dot.com crash*Branding, e-Retail and relationship building*Digital divides, privacy and data security. Providing a new approach to the subject matter, this book analyses the benefits of e-Marketing as a tool for i… Mehr

CHF 56.75

Preise inkl. MwSt. und Versandkosten (Portofrei ab CHF 40.00)

Versandfertig innerhalb 1-3 Werktagen
Versandkostenfrei

Produktdetails


Weitere Autoren: Harris, Lisa
  • ISBN: 978-1-134-52027-5
  • EAN: 9781134520275
  • Produktnummer: 14486096
  • Verlag: Taylor & Francis Ltd.
  • Sprache: Englisch
  • Erscheinungsjahr: 2002
  • Seitenangabe: 368 S.
  • Plattform: EPUB
  • Masse: 8'508 KB

20 weitere Werke von Charles Dennis:


Bewertungen


0 von 0 Bewertungen

Geben Sie eine Bewertung ab!

Teilen Sie Ihre Erfahrungen mit dem Produkt mit anderen Kunden.