Produktbild
Isaac (Hrsg.) Cheah

Country of Origin Effect

Looking Back and Moving Forward

Ebook (EPUB Format)

This book evaluates Country of Origin (COO) research from new critical perspectives, providing insights on how COO shapes both consumer behaviour and business trends, and how marketers can overcome or take advantage of COO in their strategies. The contributors explore a variety of strategies for utilising Country of Origin, including how country image can influence market entry positioning strategies, and how brand heritage can be utilised as a communication tool. There is also a study of what percentage of online products require COO identification, and whether this percentage correlates to customer satisfaction. Several contributors look at… Mehr

CHF 47.05

Preise inkl. MwSt. und Versandkosten (Portofrei ab CHF 40.00)

Versandfertig innerhalb 1-3 Werktagen
Versandkostenfrei

Produktdetails


Weitere Autoren: Phau, Ian (Hrsg.) / Aiello, Gaetano (Hrsg.)
  • ISBN: 978-0-429-53565-9
  • EAN: 9780429535659
  • Produktnummer: 34349865
  • Verlag: Taylor & Francis Ltd.
  • Sprache: Englisch
  • Erscheinungsjahr: 2020
  • Seitenangabe: 164 S.
  • Plattform: EPUB
  • Masse: 1'391 KB

Über den Autor


Isaac Cheah is Senior Lecturer in the School of Marketing at Curtin University, Australia. Ian Phau is Head of the School of Marketing at Curtin University, Australia. Gaetano Aiello is Head of the Department of Economics and Management at the University of Florence, Italy.

3 weitere Werke von Isaac (Hrsg.) Cheah:


Bewertungen


0 von 0 Bewertungen

Geben Sie eine Bewertung ab!

Teilen Sie Ihre Erfahrungen mit dem Produkt mit anderen Kunden.