Principled Resistance: How Teachers Resolve Ethical Dilemmas
Brings together scholars and activist teachers to explore the concept of resistance as a response to mandates that conflict with their understanding of quality teaching. The book provides examples of the pedagogical, professional, and democratic principles undergirding resistance, as well as the distinct perspective of each of its contributors.
CHF 41.90
Preise inkl. MwSt. und Versandkosten (Portofrei ab CHF 40.00)
V106:
Fremdlagertitel. Lieferzeit unbestimmt
Produktdetails
Weitere Autoren: Cain, Lizabeth (Hrsg.)
- ISBN: 978-1-68253-227-0
- EAN: 9781682532270
- Produktnummer: 27768310
- Verlag: Harvard Education Pr
- Sprache: Englisch
- Erscheinungsjahr: 2018
- Seitenangabe: 280 S.
- Masse: H22.6 cm x B15.0 cm x D1.5 cm 440 g
- Gewicht: 440
1 weiteres Werk von Doris A. (Hrsg.) Santoro:
Bewertungen
Anmelden