Produktbild
Markus Hoffmann

Social Networks & Social Network Analysis in Companies

An overview of the internal and external power of Social Networks

Ebook (PDF Format)

Seminar paper from the year 2011 in the subject Business economics - Offline Marketing and Online Marketing, Management Center Innsbruck, language: English, abstract: This term paper is about Social Networks, Social Network Analysis, as well as its use in marketing and its history. Chapter 2 The Internal Power of Social Networks is about the question of what a Social Network is and about the History of Social Network Analysis. It also examines social networks in companies, the question of how executives can create energy in companies and the most common problems that typically come along with social networks in companies.Chapter 3 The Externa… Mehr

CHF 19.35

Preise inkl. MwSt. und Versandkosten (Portofrei ab CHF 40.00)

Versandfertig innerhalb 1-3 Werktagen
Versandkostenfrei

Produktdetails


  • ISBN: 978-3-656-02041-7
  • EAN: 9783656020417
  • Produktnummer: 24352268
  • Verlag: Grin Verlag
  • Sprache: Englisch
  • Erscheinungsjahr: 2011
  • Seitenangabe: 19 S.
  • Plattform: PDF
  • Masse: 721 KB

100 weitere Werke von Markus Hoffmann:


Bewertungen


0 von 0 Bewertungen

Geben Sie eine Bewertung ab!

Teilen Sie Ihre Erfahrungen mit dem Produkt mit anderen Kunden.